اقتصاد

نسخه بتای Ragnarok: Monster World در شبکه اتریوم Ronin راه اندازی شد – در اینجا نحوه بازی آمده است

نسخه بتای Ragnarok: Monster World در شبکه اتریوم Ronin راه اندازی شد – در اینجا نحوه بازی آمده است

نسخه بتای Ragnarok: Monster World در شبکه اتریوم Ronin راه اندازی شد – در اینجا نحوه بازی آمده است

Bijie.com گزارش داد:

بازی دفاعی برج مبتنی بر بلاک چین Ragnarok: Monster World اکنون برای اکثر افراد برای بازی در دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. این تست بتا فقط یک هفته ادامه خواهد داشت و بازیکنان برای شرکت در آن جایزه دریافت خواهند کرد.

Ragnarok Online یک بازی نقش آفرینی آنلاین نمادین چند نفره (MMORPG) است که از زمان عرضه آن در سال 2002 تاکنون بیش از 167 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. این اولین باری است که یک فرنچایز کره‌ای وارد دنیای بازی‌های بلاک چین می‌شود، با آزمایش بتا بازی در شبکه بازی‌های زنجیره جانبی اتریوم Ronin.

علی‌رغم اینکه Ragnarok: World of Monsters بتا «بسته» نامیده می‌شود، برای هر کسی در دسترس است، به استثنای تعداد معدودی از کشورها که دانلود به دلیل محدودیت‌های قانونی مسدود شده است.

“Twilight of the Gods: World of Monsters” از بازی دفاعی برج چند نفره به سبک “Clash Royale” استفاده می کند و عناصر کارت معاملاتی را با عملکرد NFT ترکیب می کند. بازیکنان با دو گولم (به نام نگهبان) شروع می‌کنند که از برج خود دفاع می‌کنند و کارت‌های آن‌ها برای نابود کردن برج حریف جنگجو یا طلسم می‌سازند.

در طول آزمایش بتا که در 25 آگوست به پایان می رسد، همه بازیکنانی که فعالیت های روزانه خود را انجام می دهند و برای چندین روز متوالی وارد سیستم می شوند، جوایز کوچکی دریافت خواهند کرد. مهم‌تر از همه، بازیکنان می‌توانند با شرکت در رویدادهای خاص، اشتراک‌گذاری گیم‌پلی و گزارش باگ‌ها، جوایز بیشتری کسب کنند.

شایان ذکر است که بسیاری از جوایز درون بازی موقتی هستند، زیرا تاریخچه حساب در پایان دوره بتا بازنشانی می شود. با این حال، جوایز زنجیره‌ای، مانند Chimera NFT‌هایی که از طریق بازی‌های مشترک به دست می‌آیند، نمی‌توانند حذف شوند، زیرا آنها روی زنجیره و در کیف پول شما بریده می‌شوند.

چگونه این بازی را انجام می دهید؟ برای کاربران اندروید، دانلود اپلیکیشن موبایل از طریق وبلاگ رسمی Ronin آسان است. در مورد کاربران اپل، آنها باید برنامه TestFlight – سرویس اپل برای آزمایش برنامه های تلفن همراه در حال توسعه – را دانلود کنند و سپس دعوتنامه آزمایشی را از طریق وبلاگ Ronin دوباره بپذیرند.

پس از آن، می‌توانید به دنیای Ragnarok وارد شوید، حتی اگر فقط برای یک هفته. در آینده یک انتشار عمومی مناسب و مداوم وجود خواهد داشت.

ویرایش شده توسط اندرو هیوارد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا